Account en klantentegoed
Bij Ralet willen we dat jouw winkelervaring moeiteloos, plezierig en voordelig is. Met een Ralet-klantaccount wordt shoppen bij Ralet nog leuker!
Stap in de wereld van voordelen en geniet van:
1. Spaar tegoed bij iedere aankoop
Met een Ralet-klantaccount word je beloond bij elke aankoop. Als je een account hebt krijg je altijd een klanttegoed van 5% op je aankoop. Dit tegoed kun je inwisselen bij je volgende bestelling, waardoor je geld bespaart terwijl je bij ons winkelt. Het is onze manier om je te bedanken voor je loyaliteit.
Uitzonderingen op sparen klanttegoed:
- Je spaart geen tegoed als je onderhoudsproducten of schoenlepels koopt.
- Op de producten die je koopt in de Solden krijg je geen tegoed voor je volgende aankoop.
2. Een persoonlijk overzicht van je bestellingen
In je klantaccount heb je toegang tot een handig overzicht van al je eerdere bestellingen. Geen stress meer om zoekgeraakte bonnetjes of verdwaalde e-mails. Je aankoopgeschiedenis is netjes en gemakkelijk toegankelijk.
3. Jouw profiel, jouw voorkeuren
Met een klantaccount kun je jouw Ralet-ervaring volledig aanpassen. Je kunt eenvoudig je persoonlijke gegevens aanpassen, meerdere verzendadressen toevoegen en je ontvangt aanbevelingen die bij jouw voorkeuren passen. Jij hebt de controle.
Klaar om te profiteren van deze voordelen?
Maak nu eenvoudig een klantaccount aan en profiteer van deze voordelen!
Jouw winkelervaring is onze prioriteit, en we kijken ernaar uit om je te verwelkomen in onze groeiende community van tevreden klanten.
Hoe wissel je jouw klantentegoed in?
Zowel in de winkels als in de webshop kun je kiezen of je jouw klanttegoed wilt inwisselen of dat je jouw tegoed juist wilt opsparen en later wilt gebruiken.
Je kunt je tegoed niet gebruiken voor artikelen die je in de Solden koopt. Het tegoed dat je hebt blijft wel geldig en kun je later gebruiken op een artikel dat niet is afgeprijsd.
Als je in de webshop jouw klanttegoed wilt inwisselen klik je in jouw winkelmandje op de button met 'Klik om je klanttegoed te gebruiken'. Jouw tegoed wordt dan automatisch verrekend.
Contacteer ons
Krijg snel een antwoord op jouw vraag
1) Via het formulier op deze pagina
2) via e-mail naar webshop@ralet.be
Vul het formulier links in en we streven ernaar je te antwoorden binnen de werkdag. Vergeet niet jouw ordernummer mee te geven indien jouw vraag een online order betreft.
Wil je toch liever bellen? Dan kun je de Ralet klantendienst op ons hoofdkantoor bereiken via onderstaande gegevens.
We zijn bereikbaar van maandag t.e.m. vrijdag van 11:00-17:00. Gesloten tijdens het weekend en op feestdagen.
Telefoon +32 (0)50 60 16 37
Veelgestelde vragen
Heb je een algemene vraag? Misschien vind je het antwoord hier terug:
Ga naar veelgestelde vragen